Wishlist

Polityka prywatności

W pełni szanujemy prawo każdego do prywatności i ochrony danych. Maksymalne bezpieczeństwo przetwarzania danych osobowych, a jednocześnie ich ochrona, to w naszej firmie oczywistość, na której można polegać.

W celu zagwarantowania ochrony każdej z Twoich danych osobowych, z którymi mamy styczność w trakcie naszej pracy, podjęliśmy środki techniczne, organizacyjne i kadrowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”). kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („rozporządzenie o ochronie danych”, zwane dalej również „RODO”), a także, że wszystkie te środki, które podejmujemy, są zgodne z ustawą nr 18/2018 Coll. o ochronie danych osobowych i zmianach w niektórych ustawach, z późniejszymi zmianami (zwaną dalej również „ustawą o ochronie danych osobowych”).

Ważne jest dla nas, aby każdy, kto korzysta z naszych usług, został poinformowany o powodach i sposobach przetwarzania danych osobowych, sposobach postępowania z danymi osobowymi, a także o prawach, jakie przepisy prawa przewidują w związku z przetwarzaniem danych osobowych. W niniejszym dokumencie przedstawiamy wszystkie niezbędne informacje dotyczące wyżej wymienionych obszarów.

W związku ze środkami podjętymi w celu ochrony danych osobowych przestrzegamy ścisłych zasad, które określają, który pracownik Amarivas s.r.o. ma dostęp do danych osobowych, a także do przetwarzania których danych osobowych jest upoważniony.

1) Kto jest administratorem danych osobowych użytkownika?
Administratorem danych osobowych jest Amarivas s.r.o., z siedzibą pod adresem Obchodná 9076/3D, 010 08 Žilina, numer identyfikacyjny 56609001.



Użytkownik może skorzystać ze swoich praw pod następującym adresem e-mail: info@amarivas.sk 2.
Jakie dane osobowe przetwarzamy?W naszej firmie przetwarzamy wyłącznie dane osobowe, które umożliwiają nam świadczenie usług w zakresie naszej działalności, tj. przetwarzanie zamówień naszych klientów w zakresie administracji i dostawy, w celu wypełnienia naszych zobowiązań prawnych, a także w celu ochrony naszych uzasadnionych interesów.

3. W jakich celach przetwarzamy dane osobowe?
Przetwarzamy dane osobowe naszych klientów w celu dostarczania towarów i usług w ramach naszej działalności. Poszczególne cele charakteryzujemy w następujący sposób:


Przetwarzanie danych na podstawie wykonania umowy Przetwarzamy dane osobowe w celu zawarcia umowy między klientem, jako naszym klientem, a nami, jako dostawcą, podczas korzystania z naszych usług. W takim przypadku dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w zakresie niezbędnym do zawarcia i wykonania danej umowy. Obejmuje to w szczególności wykonanie przedmiotu umowy, obsługę klienta, administrowanie umową i rejestrację subskrybentów.

W tym celu podanie danych osobowych klientom jest całkowicie dobrowolne, ale niezbędne do skutecznego zawarcia umowy i jej późniejszego wykonania. Bez tych danych nie bylibyśmy w stanie zawrzeć umowy z klientem i wywiązać się z wynikających z niej obowiązków i praw.


Przetwarzanie danych w celach marketingowych Przetwarzamy również dane osobowe naszych klientów w celach marketingowych, jeśli mamy na to zgodę naszych klientów. W szczególności marketing odnosi się do następujących działań:

Oferty produktów i usług Amarivas s.r.o. mogą być wysyłane do użytkownika drogą elektroniczną na podstawie jego zgody, w szczególności za pośrednictwem wiadomości e-mail, SMS i wiadomości w sieciach społecznościowych.

Wysyłanie informacyjnych wiadomości e-mail zawierających oferty biznesowe, artykuły i informacje dotyczące działalności Amarivas s.r.o.

Wyrażenie zgody w celach marketingowych jest dobrowolne. Jest ona jednak konieczna, abyśmy mogli wysyłać Ci oferty usług Amarivas s.r.o. Bez Twojej zgody nie możemy dostarczać Ci indywidualnych ofert towarów i usług. Zgodę można wycofać w dowolnym momencie, wysyłając wiadomość e-mail na adres: info@amarivas.sk

4.
Korzystanie z plików cookie Pliki cookie to małe pliki tekstowe, które są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym użytkownika podczas odwiedzania naszej witryny. Umożliwia to między innymi naszej witrynie (w zależności od rodzaju pliku cookie) zapamiętanie ostatnich działań i preferencji użytkownika, takich jak dane dostępu, język, rozmiar czcionki lub ustawienia wyświetlania naszej witryny przez określony czas, dzięki czemu nie trzeba ponownie ustawiać tych preferencji przy następnej wizycie w witrynie.

Gdy użytkownik odwiedza naszą witrynę, niektóre jego dane są przetwarzane automatycznie, np. informacje o używanej przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym, domenie witryny internetowej, z której użytkownik uzyskuje dostęp do naszej witryny, liczbie odwiedzin, średnim czasie spędzonym na przeglądaniu określonych stron itp. Dane te są przechowywane w celu monitorowania atrakcyjności naszej strony internetowej, a także w celu poprawy jej ustawień funkcjonalnych i treści. Jest to również nasz uzasadniony interes, który stanowi podstawę prawną przetwarzania danych użytkownika. Przetwarzanie wyżej wymienionych danych odbywa się za pomocą plików cookie, adresów IP i innych narzędzi technicznych, które pozwalają nam ocenić, które części naszej witryny są popularne, co przeglądają odwiedzający naszą witrynę i ile czasu spędzają na tych stronach. Pliki cookie składają się z informacji, które serwer internetowy wysyła i przechowuje w przeglądarce internetowej użytkownika. Informacje te są następnie przesyłane z powrotem do serwera internetowego za każdym razem, gdy użytkownik odwiedza naszą witrynę. Umożliwia to serwerowi sieciowemu identyfikację i śledzenie przeglądarki użytkownika. Pliki cookie używane przez Operatora są klasyfikowane jako tak zwane techniczne pliki cookie, które są niezbędne do monitorowania ruchu danych w celu dostosowania naszej strony internetowej do potrzeb odwiedzających.

Odwiedzając naszą stronę internetową, użytkownik ma możliwość zaakceptowania korzystania z plików cookie za pomocą przycisku zgody. Jeśli użytkownik nie potwierdzi swojej zgody lub jeśli wyłączy korzystanie z plików cookie, będzie miał taki sam dostęp do naszej strony internetowej, jak w przypadku wyrażenia zgody, co spowoduje, że dane będą mniej dokładne dla naszych celów, tj. w celu optymalizacji strony internetowej. Należy również pamiętać, że nawet jeśli użytkownik zaakceptuje korzystanie z plików cookie, może je usunąć z przeglądarki w dowolnym momencie. W takim przypadku użytkownik zostanie poproszony o ponowne wyrażenie powyższej zgody podczas ponownej wizyty na naszej stronie internetowej.

Ponadto analizujemy korzystanie z naszej strony internetowej za pomocą Google Analytics. Google Analytics zbiera informacje o korzystaniu z naszego portalu za pomocą plików cookie. Zebrane informacje dotyczące naszej strony internetowej są wykorzystywane do tworzenia kompleksowych raportów na temat korzystania z naszej strony internetowej. Polityka prywatności Google jest dostępna pod adresem: https://policies.google.com/privacy.

5. Jak długo przechowujemy dane osobowe użytkowników?
Przetwarzamy dane osobowe niezbędne do zawarcia i wykonania umowy przez czas trwania stosunku umownego oraz przez kolejne 10 lat od zakończenia stosunku umownego, gdy wymagają tego od nas powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności ustawa o VAT w związku z archiwizacją dokumentów podatkowych zawierających dane użytkownika.

Dane osobowe pozyskane na podstawie zgody będą przetwarzane do czasu lub do momentu wycofania zgody przez klienta, tj. przez okres zainteresowania klienta realizacją celu ich przetwarzania, np. przez okres zainteresowania otrzymywaniem newslettera.




Po tym czasie dane osobowe zostaną usunięte, z wyjątkiem danych, które możemy nadal przetwarzać w celu obrony naszych roszczeń prawnych na mocy powszechnie obowiązujących przepisów prawa. 6. Skąd pozyskujemy dane osobowe? Pozyskujemy dane osobowe od:

– Bezpośrednio od klienta przy zawarciu, w trakcie trwania i wykonywania umowy.
– Bezpośrednio od klienta poprzez wyrażenie zgody na otrzymywanie wiadomości e-mail z informacjami.
– Od innych osób, którym klient udzielił zgody.


7. W jaki sposób można wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych?
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych jest dobrowolna, dlatego klient może ją wycofać w dowolnym momencie. Jeśli klient nie chce otrzymywać od nas ofert, może poinformować nas o tym fakcie drogą mailową na adres info@amarivas.sk.

Co powinno zawierać wycofanie zgody?
Kto składa odwołanie. Podaj swoje imię, nazwisko i adres e-mail.

Wskazanie, że użytkownik nie chce, abyśmy dalej przetwarzali jego dane osobowe w celach marketingowych. Użytkownik może wycofać swoją zgodę ogólnie (będzie to miało zastosowanie do wszystkich działań marketingowych) lub określić, do których działań marketingowych ma zastosowanie wycofanie zgody.

Odwołanie powinno być skierowane do Amarivas s.r.o.

Użytkownik może również wycofać swoją zgodę, korzystając z dedykowanego łącza znajdującego się na końcu każdej wiadomości marketingowej otrzymywanej od nas drogą elektroniczną.


Jak można wysłać odwołanie? Odwołanie zgody można wysłać pocztą elektroniczną na adres:infoåmarivas.com

Użytkownik może również wycofać swoją zgodę, korzystając z dedykowanego łącza znajdującego się na końcu każdej wiadomości marketingowej otrzymywanej od nas drogą elektroniczną.

8. Jakie prawa przysługują klientowi w związku z przetwarzaniem danych osobowych?
Kładziemy duży nacisk na poszanowanie praw naszych klientów. W związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych masz prawo do korzystania z następujących praw:


Dostarczanie informacji o przetwarzaniu danych osobowych Obejmuje to w szczególności tożsamość i dane kontaktowe administratora, cele przetwarzania i kategorie danych, informacje o odbiorcy lub kategoriach odbiorców danych osobowych, informacje o przekazywaniu danych osobowych do państw trzecich, okres przechowywania danych osobowych, upoważnionych administratorów, listę praw użytkownika, możliwość skontaktowania się z organem ochrony danych, źródło przetwarzanych danych osobowych, informacje o tym, czy i w jaki sposób odbywa się zautomatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie.


Prawo dostępu do danych Klient ma prawo potwierdzić, czy jego dane osobowe są przetwarzane. Jeśli dane osobowe są przetwarzane, klient ma prawo dostępu do informacji o celach przetwarzania, kategoriach danych, odbiorcach i okresie przechowywania danych osobowych. Klient ma również prawo do uzyskania informacji o przysługujących mu prawach, a także prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Klient ma również prawo dostępu do informacji o źródle danych osobowych, o tym, czy ma miejsce zautomatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie, a także o informacjach i zabezpieczeniach w przypadku przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Klient ma prawo do otrzymania kopii przetwarzanych danych osobowych.


Prawo do sprostowania W przypadku, gdy dane osobowe użytkownika uległy zmianie, co skutkowałoby przetwarzaniem przez Amarivas nieaktualnych lub niedokładnych danych osobowych, użytkownik może nas o tym poinformować, a my sprostujemy jego zarejestrowane dane osobowe.


Prawo do usunięcia danych Jesteśmy zobowiązani do usunięcia danych osobowych w niektórych przypadkach określonych przez prawo na polecenie klienta. Skorzystanie z prawa do usunięcia danych oznacza dla nas obowiązek oceny, czy spełnione są wymagane prawem warunki usunięcia danych, ponieważ w niektórych ustawowych przypadkach jesteśmy zobowiązani do przechowywania i archiwizowania danych osobowych przez ustawowy okres, pomimo wniosku klienta o usunięcie danych.


Prawo do ograniczenia przetwarzania danych Użytkownik może skorzystać z prawa do ograniczenia przetwarzania danych, jeśli chce, abyśmy przetwarzali podane przez niego dane osobowe wyłącznie z niezbędnych przyczyn prawnych lub jeśli zażąda zablokowania jego danych osobowych.


Prawo do przenoszenia danych Jeśli klient zażąda, abyśmy przekazali jego dane osobowe innej firmie, ma możliwość zwrócenia się do nas o przekazanie jego danych osobowych w odpowiednim formacie. Zrobimy to, jeśli nie uniemożliwią nam tego żadne przeszkody prawne lub inne istotne przeszkody.


Prawo do sprzeciwu wobec zautomatyzowanego indywidualnego podejmowania decyzji W przypadku, gdy klient uważa lub odkryje, że jego dane osobowe są przetwarzane z naruszeniem ochrony jego życia prywatnego i osobistego lub że jego dane osobowe są przetwarzane z naruszeniem obowiązujących przepisów, prosimy o skontaktowanie się z nami w celu uzyskania wyjaśnień lub naprawienia powstałej niezadowalającej sytuacji. Może również bezpośrednio sprzeciwić się zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.


Prawo do kontaktu z Urzędem Ochrony Danych Osobowych Klient może skontaktować się z Urzędem Ochrony Danych Osobowych Republiki Słowackiej w sprawie wszelkich skarg lub zażaleń związanych z przetwarzaniem danych osobowych.


Korzystanie z praw Użytkownik może skorzystać z prawa do ochrony danych osobowych przekazanych spółce Amarivas s.r.o., kontaktując się pod adresem info@amarivas.sk. Oświadczenie udostępniamy bezpłatnie. W przypadku, gdy reklamacja będzie nadmierna lub będzie się powtarzać, mamy prawo pobrać odpowiednią opłatę uwzględniającą koszty administracyjne związane z udzieleniem informacji.

9. Kto ma dostęp do danych osobowych użytkownika?
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest udzielana przez klienta spółce Amarivas s.r.o. Spółka ma dostęp do danych osobowych jako administrator. Dostęp do danych osobowych mają przede wszystkim pracownicy Amarivas s.r.o., dane osobowe mogą być również ujawniane pośrednikom umownym, takim jak programiści, administratorzy sklepu internetowego, firmy dostawcze i księgowi.

Pośrednicy umowni to firmy, które zarządzają naszym systemem i zapewniają działanie firmy oraz funkcjonowanie jej poszczególnych części. Amarivas s.r.o. ma umowę z tymi pośrednikami na przetwarzanie danych osobowych. Pośrednicy są również związani zasadami ochrony danych osobowych, w tym poufności, w celu zagwarantowania najwyższego poziomu ochrony prawnej, który odpowiada wymogom ustawodawstwa obowiązującego w Republice Słowackiej.

Košík 0