Wishlist

Jak mogę zwrócić towar?

Jak mogę zwrócić towar?

Możesz łatwo zwrócić towar w ten sposób:

1. Zapakować towary w to samo opakowanie, w którym zostały dostarczone.

2. Załączyć formularz zwrotu, który można łatwo wypełnić na naszej stronie internetowej.

3. Przynieś paczkę do najbliższego oddziału Poczty Słowackiej lub zamów kuriera, który odbierze przesyłkę. Można to zrobić na stronie internetowej Poczty Słowackiej lub za pośrednictwem infolinii dostępnej pod numerem 0850 122 413.

Wartość faktury zostanie zwrócona za pośrednictwem wybranej metody płatności po sprawdzeniu zwróconych przedmiotów. W przypadku płatności za pobraniem prosimy o podanie danych bankowych w formularzu zwrotu (wymagany jest numer IBAN), abyśmy mogli dokonać zwrotu. Pamiętaj, aby zwrócić nam towary w takim samym stanie, w jakim zostały otrzymane.

Czy możliwa jest bezpośrednia wymiana zwróconych towarów?

Niestety bezpośrednia wymiana towaru nie jest możliwa. Możesz jednak zwrócić produkt, a po jego otrzymaniu i sprawdzeniu zwrócimy Ci pieniądze w taki sam sposób, jaki wybrałeś podczas płacenia za zamówienie. Jeśli zapłaciłeś za towar przy odbiorze, wprowadź dane bankowe na swoim koncie klienta (wymagane są IBAN i BIC), abyśmy mogli zwrócić Ci pieniądze. Wystarczy zamówić nowy produkt w naszym sklepie internetowym.

Košík 0